info[a]pppars.com
۰۲۱-۲۶۴۰۱۰۱۲

( ۱۵ الی )

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

گزارش عملکرد پیشگامان پیچ پارس در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه یکهزار و چهارصد و یک برگزار گردید. این نمایشگاه با هدف ایجاد سیاست های اقتصادی در صنعت ساخت و ساز، تامین نیازمندی های مخاطبان و مشتریان، به همین ترتیب تأمین درخواست های مشارکت کنندگان، تلاش برای رونق بخشی به صنعت ساختمان و خارج کردن آن از رکود فعلی و علاوه بر آن معرفی‌ آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن، ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای علاقه مندان و فعالان در این زمینه، ایجاد فرصت های تعاملی داخلی و خارجی و همچنین بوجود آوردن فضای رقابتی مطلوب، استفاده از تبلیغات هدفمند به جهت جذب فرصت های شغلی مناسب و برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از نمایشگاه  برگزار گردید.

در این راستا شرکت پیشگامان پیچ پارس با سابقه ی حضور در دوره های قبلی این نمایشگاه، توانمندی تولید محصولات متنوع این صنعت را به معرض نمایش گذارده تا فعالان این عرصه در فضای رقابتی ایجاد شده با این شرکت بیشتر از پیش آشنا شوند.

محصولات و خدمات ارائه شده

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که به همت اتاق تعاون ایران برگزار گردید، شرکت هایی که محصولات و خدماتی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات راه و ساختمان، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی حضور داشتند.

همچنین تجهیزات و لوازم کار و ایمنی (کفش، لباس، ماسک و …). در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته. درب اتوماتیک، موتورهای برقی و پرده کرکره، صنعتی سازی و فن آوری های نوین. آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب، رزین، عایق های صوتی و حرارتی. معماری، دکوراسیون، نماسازی، محوطه سازی، آهن آلات، مفتول و صنایع وابسته، سنگ های ساختمانی، تجهیزات، لوازم و چینی آلات بهداشتی. شیرآلات بهداشتی. لوله و اتصالات، سیستم های تصفیه فاضلاب، صنایع ساختمانی، آب، فاضلاب و گاز، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته(ساندویچ، پانل و…). پوشش های کف(کاشی، سرامیک، پارکت و…). مصالح پایه ساختمانی(سیمان، گچ، آجر و ….). حمام، سونا و آشپزخانه، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی. خانه های پیش ساخته، یراق آلات ساختمانی(قفل،دستگیره و …) و سایر گروه های مرتبط شرکت به عمل آورده بودند.